Translate

wtorek, 28 lipca 2015

FestivaLove

Uwielbiam klimat festiwali! Ci ludzie, ta muzyka, atmosfera i oczywiście moda. Na takiej imprezie wszystko jest dozwolone! Ludzie są uprzejmi, mili. Zapytani o coś z chęcią odpowiedzą. A najlepsze w festiwalach jest to, że możemy włożyć na siebie co tylko nam się podoba i czego nie założylibyśmy na co dzień. Wianek na głowie? Oczywiście! Im więcej ozdób tym lepiej. Kolorowe buty, chusty niczym z cygańskiej bajki, korale, perły, całkowita dowolność! Ja na co dzień ubieram stonowane rzeczy, które nie wyróżniają się z tłumu, jednak na imprezy festiwalowe szaleje! Uwielbiam styl boho, hipi. Bardzo lubię wcześniej wspomniane wianki, niecodziennie upięte włosy, frędzelki. Na festiwalu nikt nie będzie się z Ciebie wyśmiewał w czymkolwiek byś przyszedł. I to jest właśnie cudowne. Chciałabym alby ludzie cały czas mieli takie podejście do innych jak na takich imprezach. W większym mieście jesteśmy bardziej anonimowi i mamy większe pole do popisu jeżeli chodzi o ubiór. Niestety każdy kto mieszka w małej miejscowości, gdzie wszyscy się znają to na pewno przyzna mi rację, że wyjście w czymś niecodziennym wiąże się z falą krytyki i to ze strony wszystkich pokoleń. Zaczynając od babć, które siedzą w oknach całe dzień i nic nie robią, kończąc na dzieciakach z gimnazjum, bo przecież one są "najważniejsze, najmądrzejsze i w ogóle". Dlatego właśnie kocham festiwale :) ubieram wtedy wszystko co chce. Tym razem na zdjęciach moja kreacja na Audioriver. Muszę się pochwalić, że wejściówkę na ten festiwal wygrałam u Maffashion w konkursie właśnie na festiwalowy look. Normalnie nie mogłam uwierzyć i tak strasznie się cieszyłam!! Na festiwalu spotkałam Maff i Panią Ekscelencję, chwile pogadałyśmy i zrobiłyśmy kilka fotek :) Myślę, że jeszcze kiedyś będzie okazją do spotkania, a tymczasem oglądajcie foteczki ;*




































I jeszcze na koniec, trochę niewyraźne ale pamiątkowe zdjęcia :)



Narzutka- TkMaxx
Naszyjnik- H&M
Buty- DeeZee
Tatuaże- Magia Zakupów

XoXo
Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz