Translate

piątek, 10 lipca 2015

What is your style ?

Czy warto podążać za wszelką cenę za modą? Nie... Zawsze ubierajmy się w rzeczy które lubimy, w których jest nam wygodnie. Nie warto męczyć cały dzień nóg w niewyobrażalnie wysokich szpilkach, trampki czy slip on'y wyglądają równie dobrze, a czasem nawet i elegancko. Trzeba tylko trochę pokombinować i odpowiednio je zestawić a nasze nogi nam podziękują! Ja przez wiele lat szukałam swojego stylu. Najpierw było trochę na sportowo, elegancko, kobieco... Aż w końcu teraz wiem, że nie muszę mieć określonej jednej koncepcji. Ubieram to co lubię, co mi się podoba! Nie przejmuję się tym co inni pomyślą, nie muszę podobać sie wszystkim. Czasem moje stroje są dość odważne i ekstrawaganckie jak na moją małą miejscowość, ale co tam. To właśnie ja! Trochę zakręcona, czasem słodka czasem z pazurem. Kobieta ma tysiąc twarzy i co godzinę może mieć ochotę na cos innego. Jak mam taką potrzebę to przebieram się pięć razy na dzień. Nic nikomu do tego :) Więc ubieraj swoje ulubione spodnie, bluzkę i idź podbijać świat !




















Metaliczne tatuaże- Magia Zakupów
Ogrodniczki- Stradivarius
Top- NewYorker
Okulary- NewYorker
Buty- Cropp 
Biżuteria- Modern Silver


 XoXo
Love

1 komentarz:

  1. Nominowałyśmy Cię do LBA :)
    Więcej informacji na naszym blogu kerrsgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń